Penin Otak

Pening otak aku tgh pk mcmane nk ubah template blog ni.. Biler da jadik ada je yg kurangnye yg aku kena otter sendiri.. huhu susahnye nk jumpe yg sempurna, same gak dengan idup ni susah kite nk jumpe yg terbaik, kite sendiri la kena baiki dan jadikan benda tu lebih sempurna, arini bos aku pagi2 lagi da call nk ubah lagi flight tiket dia, nasib baikla aku x konfem kn lagi kalo x payah gak nak kena bayar refund =0

Arini aku ingat nk siapkan LNPT dia tupn bergantung kepada kerajinan aku nk membelek semua LNPT pegawai2 aku yg lain.. malasnye gue!!! kat sini dorang panggil LNPT kepada SKT biase kot lain tempat lain panggilannye.. kadang2 aku tersasul gak sebut antara kedua2nya.

K la got work to do >> to the loo!!!

1 comments

  1. k taj punya lnpt da siap..boss nyer buat sndirik aa.Lega!

    Fuh!blogger template ni mcm hampeh kdg2 pyh nk oter oo..BIar dulula mcm ni. Susah bangat dong!

    ReplyDelete