Percubaan Pertama

Ni post yang pertama sebagai percubaan aku untuk belajar2 menulis blog.. sebelum ni aku pernah gak nk try2 tp x berani + x pandai lagi.. bab isu2 meluah2 kn perasaan ni mmg bkn bidang aku.. Arini pagi2 lagi da bangun lambat tp bkn lambat sgt pn lambat 10 minit je.. tp pada aku 10 minit tu sangat mempengaruhi minit2 yang seterusnye.. sebab nnti mandi jadi lambat pastu x sempat sarapan pastu perut lapo pastu smpi opis pn kelam kabut tp Alhamdulillah arini jalan lancar je.. x sesak huhu pastu arini suami ku plak mara aku sbb bia pintu pagar terbuka then enjin keta plak idup je dia ckp kalo pencuri tu nk curi keta kite memudahkan dia je.. Yela as usual pagi2 pas aku bersiap2 aku akan kua n panaskan enjin keta aku n suami ku pastu pi dapo wat sarapan so senang 2 dlm 1, selame ni aku bukak pintu pagar tu siap2 sbb senang nnti xyah nk tunggu pintu tu terbuka dulu almaklum pintu auto time bukak pn slow motion je... yela da name pn suami kenala dengar katenye kang kate derhake plak... K end of this morning pnyer story...

2 comments

  1. bagus!!ada kemajuan..sesuai dgn kemajuan masyarakat! K taj pun baru nk mula2 create acc blogger ni. Camner nk follow blog aden ni??xde pulak ruangan "following"..jap nak carik2..

    ReplyDelete
  2. lagi satu komen - hidup berumahtangga mmg cmtu..kena sbr byk2.Kdg ok kdg x ok. Nak tahan lama petuanya kalau kena marah..diam jer..hihii pengalaman nih!

    ReplyDelete