Sunday morning

Yup arini pagi2 aku da bangun lambat because last night got makan2 at my hubby cousin house, what a beautiful house they have they buy their house year 2007 or 2008 i guess but at time the house cost only RM160K but this year the house cost almost RM250K, ooo mahalnye rumah skang ni rugi kalo tak beli awal2 tapi nk wat camne newly wed like us manela mampu nk beli uma mahal2, and i notice most of the neighbour is non malay if you now what i mean la, so i guess malay will always be the miskin one huhu cost of living pun da meningkat even gaji rm5k per house pun blum tentu cukup.. so thats why ramai yg cube menambah pendapatan dengan wat macam2 kerja, mostly ramai try multilevel la but im not the mlm person.

Oh semalam aku pi melawat hajar my best buddy since 2000, even kenal dia da lame since aku 9 tahun tp jadi best buddy after da tingkatan 4, dia bersalin da sebulan tapi aku baru berpeluang ngok semalam memandangkan aku pun operation so x ble nak pi awal. Nama anak dia panjangnye Mohd Ashraf Haziq bin Mohd Zarifi rasenye mmang zaman skang orang suke letak name panjang2 la kot, adoyai.. dulu aku ingt nama aku sgt menyusahkan yela nk exam mesti kena tulis name dulu sbb takut x sempat da nama panjang sgt... 

So today story aku kemas-kemas barang sbb nak pindah uma, hmm buku hubby aku je da 3 kotak kat rak tu ada lagi tu yg x packing, rasenye ktorang da ble buka library la kot kat uma tu pasni haha ni tak masuk lagi buku aku kat uma sane. arini aku tidak memasak sebab penat mengemas heheh sok la kot masak memasak ni, skang kena bangun awal dari biase walaupn payah sungguh nak bangun.

0 comments