Another weekend arrive...

Pejam celik pejam celik jap je da ari sabtu, pagi2 adik aku da tanye kak arini sarapan ape?? apiz lapa lar... aku pun gorengla kentang and bebola ayam. Tengahari nanti nak masak ikan goreng + sayor masak air je kot. Xde benda nk masak, nak pi kedai malas, padahal kedai n rumah xde la jauh sangat.


Oh semalam bz gile, ingat nk pi maybank tanye pasal duit terlebih dalam akaun aku, abis aku tanya sume orang termasuk smpi tepon HQ aku tapi rupanya duit insuran aku. And after aku da tepon HQ baru aku tau aku sorang je tercicir Kew-8, sedihnye.. tapi xpela janji dapat, cume cepat n lambat je...


p/s : rasenya aku patut beli henpon ke kamera ek?? adoyai aku nak beli kamera supaya aku bolelah upload gamba kat blog aku ni.. nk beli henpon kamera tak bestlar.. huhu camne ek???

0 comments