Cerita hantu di pejabat

Hari ni kecoh pejabat tentang kelibat mr. 24 padahal Mr. 24 balik awal semalam, so misterinya siapakah Mr. 24 yang Mrs. 26 nampak semalam masih menjadi misteri. Lepas tu opis xtup nasib baik Mr. 2 datang lambat kalo tau mesti ada yang kena la pagi ni.

Tapi itu bukan lagi menjadi misteri sebab sudah beberapa kali 'benda' tu menyerupai Mr. 24 dan Mr. 28 huhu mengapakah dia suke menyerupai mereka kami pun xtau.. Jeng jeng jeng... Kena panggil team ghost buster ni... 

Pasal tak tutup opis aku da dpt petanda malam tadi dalam tido.. Aku mimpi opis ni terbuka sebab Mrs. 37 xde sebab dia la tukang tutup pintu yang terakhir selalunya... Malam tadi pun aku ada mimpi antu gak.. Adakah aku punye sixth sense... Aku pun tak tau.... 

Baru sehari aku tiada di opis da macam2 cite kua... Pasni tak tau cite ape plak kua... 

0 comments