Kite pun nak jadi Anje gak....

by - 5:44 PM

Heheh kelakar baca status tentang seseorang yang nak jadi manje gak macam orang lain... Dulu xdela macam tu.. nila yang dikatekan pengaruh rakan sebaya. Ingat budak sekolah je ke ada kes pengaruh rakan sebaya?? orang besa pun ada hahaha yang mane xble tengok orang lain senang skit dari dia, mate tu mcm sakit je.. ngok orang manje dia pun nak manje gak, ngok orang gedik2 dia pn nk gedik gak xble ke ikut perangai contoh elok skit??? 

Biasa la manusia kalau benda baik mane nak ikut kalo benda x baik ni cepat je nk ikut, dari orang yang baik dan cemerlang dari segala bidang menjadi orang yang paling kecundang dan prestasi pun merudum. Kononnya tidak dihargai, buat baik pun orang kutuk wat jahat lagila orang kutuk. Pandaila2 menilai diri sendiri berada di mane? pihak benar atau pihak yang satu lagi???
Aku plak jenis orang jahat kot hahaha asik nak menang je =)

You May Also Like

0 comments