Kena Tipu Lagi Da...

by - 1:21 PM

Arini pagi2 aku datang opis awal sebab mak aku tumpang sekali untuk pergi PERSADA ada seminar, so aku pun hantarlah setelah menghantar aku pun nak la naik opis da tersinggah ke satu tempat jual kain2 ingat murah da kain yang aku beli tu, sekali ngok dalam internet rm40 je aku beli rm60 tu.. 

Pastu aku tunjuk la kat budak2 opis ni, dorang pun turun la beramai2 tapi seperti biasala aku ditinggal seorang kat pejabat (xdenye kome nk mengajak mika sekali) itu perkara biasa bagi aku. Pastu aku pun turun la dengan niat nak beli pashmina. Dan sekali dorang dapat pula tawar kain tu sampai rm40 pergh. aku kah yang bodoh tak pandai menawar memang btul pun sebab budak tu ckp kalo tawar banyak sangat tak balik modal. Kesian punya pasal aku pn bayar je rm60 bodoh2. Dan niat nak beli pashmina tu pun terhenti sebab aku da tau kalo muka aku ni agaknya ada tulis kat dahi (AKU KAYA) so mesti kena tipu beli mahal punye.

Pergh pasni nak beli apa2 aku kena tawar sakan2 punya kalo dia xnk bagi takyah beli. Ala tak mati la tak beli kain tu pun..

You May Also Like

0 comments