Morning Sickness Is Not For Everybody

by - 3:36 PM

Alhamdulillah sepanjang aku preggy ni xde pulak aku rase mual-mual atau mabuk-mabuk atau pening-pening. Tapi ada juga yang bersuara kata tak rasa nikmat mengandung. Allah da kurniakan aku peluang untuk mengandung ni pun aku dah bersyukur. Bila aku tanya adik aku, dia pun x de mabuk-mabuk yang mabuk laki dia, aku tanya mak aku pun sama yang mabuk ayah aku, aku tanya mak mentua aku pun sama tak mabuk yang mabuk pak mentua aku. So aku ni alhamduillah aku tak mabuk n encik suami pun tak mabuk. Kalau suami mabuk atau aku mabuk kami risau juga yelah da berjauhan, dapat rezeki nak ada anak ni masa berjauhan pulak, mungkin sebab tu dipermudahkan tuhan. Kalau suami aku mabuk, sian pulak kat dia sape nak jaga, nak cari rezki untuk keluarga lagi. Kalau aku mabuk mesti en suami pun tak senang duduk. Jadi ada bagusnya kalo kami sama-sama tak rasa kemabukan itu.. 

Ai banyak nye perkataan mabuk, boleh mabuk aku baca.

You May Also Like

0 comments