Opis Banjir Lagi

Disebabkan air naik bermula jam 4.30 petang tak sempat aku nak melarikan diri, aku pesan kat bos aku suruh alihkan keta rupanye dia terus alih ke rumah sampai tertinggal beg ajaib dia. nasib baik ada mokcik nk tolong anta kn sy malam ni fully book tak ble kacau maa.. 

So air mula surut jam 6.30 petang so aku fikir 'oh sempat ni nk ngok Tentang Dhia' sekali smpi uma 7.30 mlm ngok x sampai 5 minit abis, hampeh betul. Lupa plak arini ada bola Malaysia vs Indonesia so dia cepatkan awal 30 minit dan aku lupa gile.

Antara babak yang aku sempat ngok Azmi tau yang anak Melly bukan anak dia sebab dia tak pernah ajak Azmi pi klinik sebabnya mestilah tak nak rahsia bocor dokto mesti bagitau baby da berapa bulan, orang tak pergi sekolah pun tau kalo buat anak takkan arini sentuh sok da ngandung 2 bln gile ape.

Tak pasal-pasal mak si Melly bersekongkol dengan Melly untuk tutup rahsia ni. Tutup la ko sebab dosa tu ko bawa sampai mati doh...

0 comments