16 Weeks and Counting

Tak sangka pejam celik pejam celik da 16 minggu baby dalam perut ni. Keajaiban yang aku tunggu setelah 3 tahun. Walaupun tahun ni banyak program dan aktiviti yang tiba2 datang bertubi2 dan satu pun aku tak dapat join so aku redha jela sebab yang dalam perut ni aku tunggu lagi lama. 

Ada gak gosip2 yg aku dengar yela tengah preggy nak berjalan pi mana2 takble so diam dan senyum jela sebab kat opis pun ada benda yang aku boleh wat juga (tak semestinya layan korea je ye) so tak semestinya kena kerja kat luar baru nampak kite macam bekerja. So this week bos aku ada 2 hari kat opis starting tomorrow dia takde coz meting, jadi boleh la aku wat kerja relax2 skit xde la terkejar2 mcm 2 hari ni.

Baru aku perasan kalo time bos ada aku mesti jadi super bz n org mesti xble nk kacau aku even makan pn tak sempat maaa.. kalo bos takde aku jadi super relax jadi aku pula kacau orang =0 so ape2 pun aku still kena blaja manage time aku sebab aku super kacau bilau bab time management ni, tak campur anger management, walaupun aku nampak happy + slalu senyum + ketawa, bila aku rasa marah darah terus naik kat kepala dan terus maki orang adoyai... bahaya bahaya.

So aku sedang menikmati saat2 indah menjadi ibu dan tiada siapa yang boleh menghancurkan kebahagiaan aku ni. 

p/s Wow tadi i kena jeling u, maybe sebab aku ckp 'tak sangka ada PA tak berbayar ye' so mesti berita tu da tersampai kat si penjeling, so what? u think i care? kita kerja nak lama maa kalau setakat nak himpit2 sane himpit2 sini ble wat anda berjaya silakan sbb sy takkan jadi mcm anda)

0 comments