Year 2012 is coming

Nampaknya arini da 30hb sok da last day 2011, tahun ini sahaja banyak benda berlaku, adik aku kawin, adik aku ngandung then aku ngandung pastu bos aku cuti sakit dan macam2 lagi peristiwa yang aku akan jadikan kenangan dan pedoman supaya tahun akan datang akan jadi lebih baik lagi.

Tahun depan pula, aku bakal jadi ibu, adik aku bakal jadi ibu kemudian aku bakal dapat bos baru starting this Januari, walaupun pegawai yang menjalankan tugas bos aku ni da lame tapi ntah kenapa aku still rase nervous plak bile pk bos baru. Apalah bakal terjadi pada aku next year agaknya. Apapun dalam kepala aku ni da banyak benda aku fikir kena buat sempena menyambut kedatangan bos baru aku secara officially walaupun dia da berkhidmat di opis aku hampir 3 bln. antaranya :

1. Announce kat opis negeri, daerah dan parlimen yang kami ada bos baru.
2. Announce kat MB yg kami ada bos baru.
3. Announce kat pejabat2 lain plak
4. Minta rekod cuti
5. Minta rekod peribadi
6. Buat fail baru dgn no fail baru (sebab yang sedia ada ni da gune sejak zaman tok kadok lagi).
7. List seterusnya aku da x terpk nk wat ape lg da.
Untuk kedatangan orang baru plak :

1. Beli baju baby start bln Februari
2. Beli peralatan baby untuk persediaan awal
3. Beli barang nk bersalin
4. Cari pengasuh

Untuk pindah rumah plak

1. Survey uma sewa
2. Survey pengasuh
3. Survey kot2 ble dpt kuarters
4. Survey perabot + barang elektrik.

Wah banyaknye benda aku nk wat next year =0 Tercapai ke KPI aku next year ni hehehe tunggu jela tahun depan.



0 comments