Aku Dah Jadik Mak

Lamanye tak berblogging sebabnya, malas campur bz keja campur malas nk tambah dosa lagi menulis benda2 tak berfaedah kih kih kih.

So setelah sekian lama blog ni bersawang aku decide nak tulis pasal Sharifah Husna binti Syed Mohd Idrus je pasni (ble caya ke??) Ye aku da selamat menjadi Umi kepada seorang bayi perempuan yang comel lagi gebu seberat 3 kg pada 4 Mei 2012 jam 6.18 pagi, setelah bertarung nyawa separuh mati padahal xdela kritikal sgt sebab aku pakai epidural so teran2 pun x rase ape, rasenye kalo aku tak pakai epidural mau menangis tu time meneran. 

Kenapa aku kata bertarung nyawa, sebab aku kehilangan darah sebanyak setengah pound kate dokto la pastu aku di masukkan darah sebanyak 2 beg. Punyala lama masuk darah naik berkematu bontot aku n yg paling penting lama aku baru dapat jumpa baby aku.

So sambung cite nanti, almaklum da ada anak time management penting, anak tido mak kena tido sebab nnti anak jaga nak nenen x larat aku nk bersengkang mata kang. Akan ku upload gamba husna dengan pelbagai ragam dan posisi heheh

2 comments

  1. ye betul tu!sila la story baby comel ko kat sini..aku tak leh bukak fb lor.. Y___Y

    ReplyDelete
  2. Oh ko fb xble buka tp blog boleh plak ye.. Pelik btul

    ReplyDelete