Power Cermin Mata Nak Bertambah Lagi Ke??

Sejak dua menjak ni rase pening je.. Sampai en suami ingat aku pregnant lagi siap buat test tu. Tapi ternyata sangkaannye meleset aku bukan pregnant tapi rasenye power cermin mata aku yang da nak naik ni samada power cermin mata atau power silau yang nak naik. Ni yang malas ni huhu nak kena tukar baru lagi cermin mata.

Aku pakai cermin mata sejak berusia 10 tahun lagi, tula gatal sangat main dengan cermin mata mak aku dulu konon macam budak pandai la kalau pakai cermin mata kan da rosak mata aku padan muka aku...

Mula-mula dulu power aku 100 je kiri n kanan sekarang power cermin mata aku da mencecah 475 mau x buta ke. Dulu takde silau skang da ada silau plak n silau tu makin lame makin naik.. 

Agak2 ada tak ubat nak bagi power mate ni x bertambah???

0 comments