Bila Bos Xde Seminggu

by - 12:46 PM

Nak kate seminggu xdela seminggu sangat actually sampai hari khamis je. 

Dalam 4 hari ni aku plan nak mengemas bilik, buang ape yang patut shred ape yang patut, jeles ngok pejabat orang kemas je aku pejabat macam tongkang pecah rasenya kalau ada tikus kat celah2 kertas tu pun aku x sedar tau2 dia da beranak pinak dalam kertas2 tu. So ini azam aku la ntah tercapai ke tak. Kalau da mengadap internet n fesbuk je mane nak jalan kerja2 tu.. 

You May Also Like

0 comments