Rumah Blackout

Semalam dalam pukul 6.30 rumah aku tiba-tiba je black out, nasib baik husna tak menangis ketakutan atau menjerit, aku ngok dia relaks je duk atas walker dia, tengah syok2 posing kan dia kat atas walker dgn topi yg walid dia beli 'pup' lampu xde. Yang aku dengar menjerit adalah suara adik aku yang frust kat atas sebab komputer padam tibe2. Padan muka dia, asik mengadap internet je dari pagi smpi malam.





So selepas blackout tu anak aku nk tido plak sian la plak da la panas berpeluh2 dia kepanasan. Mak aku balik je terus aku ajak dia pi jusco permas nak mencari tempat yang sejuk. And adik aku plak lepas da black out tu cabut pi uma member dia plak.

So aku pi la jusco dgn parent aku sementara nk tunggu uma ada elektrik balik. Da sampai jusco ble plak aku terwindow shopping plak terbang $$$ aku beli 2 pasang baju n stokin dia. Tgh window2 shopping tibe2 jusco plak black out. Sudah situ plak black out payah la nk lari mane plak ni.

So nasib baik x smapi brape minit lampu ada balik so kami pn makan la kat secret recipe n aku try kek baru dia. Memang la sihat tp x sodap langsung. konfem x makan lagi pasni. heheh





0 comments