Lazy day....

Kadang2 aku pelik dengan orang2 ni, aku secretary my job scope to my boss sahaja, bukan secretary kepada semua orang. Sometimes org persoal aku bukan ada keja sangat pun takkan nk suh faks kan surat pun nak berkira. Ok kalau yg minta tolong tu bzzzz gile aku x kisah la, ini tak kadang2 ada kat opis kadang2 xde macam biskut chipmore and most of time online je.. So should i or should i help that person?? I dont think i wanna help that kind of person. 

So masa dia minta tolong n aku denied and say you should do it yourself, this is the book that contain the phone number. Terus macam nak mara plak, ehhhh jangan mara maa.. arini im not in the mood to do anything. To tired and to lazy, bole tak gitu hahahah 

So tunggu jela beberapa hari ni mesti dia akan wat comeback and balas balik apa aku wat. 



0 comments