Over The Time Everyday

Masuk arini da hampir 2 minggu aku overtime non stop. 

Yes mak aku pun tanye ape kejadahnya aku secretary kena OT plak?? aku pun xtau nape aku kena OT (actually xnk bgtau pun) so SYMP maa.. so nak tak nak aku OT jela, kalau ikutkan aku kena stay sampai 12 midnite (da macam cinderella plak) tapi disebabkan aku kepenatan and aku kesian kat anak aku tu jadi aku pkul 8 malam je da cabut balik. 

SYMP gak tp kena derhaka gak sekali sekala.. hahahah ye aku xde la pekerja baik gile sangat. kalau da xde benda or keja da siap, balikla takkan nak lepak2 sambil minum kopi kot kat opis ni.... kalau ada keja aku stay la. ada gak yg stay walaupun xde ape nak wat tp tu hak masing2 ye.

Tapi dulu masa aku keja kat putrajaya memang da biase da ari2 datang pkul 7 then balik pkul 8 or 9 mlm, org kata kua x jumpe matahari balik pn x jumpe matahari la. Tapi tu mase bujang so xde ape masalah la. Aku da memasang azam mase aku bujang dulu, kalau aku kahwin aku akan pastikan sharp pkul 5 aku mesti balik. Aku da x nk OT2 macam aku bujang lagi. Tapi sape sangke skang ni kena plak OT huhu.


0 comments