25 Minggu

Usia kandungan aku da masuk 25 minggu, ari isnin lepas aku buat pemeriksaan kat klinik desa. Misi bagitau yang berat aju naik 1.7kg dan tu dkira banyak untuk 2 minggu. Tapi alhamdulillah HB aku naik dari 10.5 ke 11.8.

Jadi aku cakapla dengan misi tu, kalau saya kurang makan hb sy turun kalau sy lebih makan berat naik tapi hb sy pn naik. Jadi sy nk buat cmne tu nurse.

Akibat kenaikan berat tu aku kena amik tekana darah pada 7, 9 da 11hb. Nasib baik.uma MIL aku ada pam darah tu jadi xyah pi klinik just amik kat uma pn da ckp sbb dia risau kalau berat naik, tekanan darah aku pn naik. Tak tau la dia ada effect mcm tu.

Ari kamis ni nak bawa Husna pula check up dan inject 18 bulan.

Ari sabtu appointment dgn dr thokha plak. Nasib bos xde minggu ni. Kalau x susah gak nk tinggalkn pejabat.

0 comments