Bila Anak Tidur Dengan Tidak Tenang

by - 10:03 AM

Dah tiga malam anak aku tidur dengan tidak tenang, mula-mula aku ingat sebab teruja bila walid (Mr. Bear) ada kat umah. Tapi malam tadi Mr Bear takde pun kat umah dah balik KL tapi masih tidur dengan gelisahnya. Kalau tidur umah mak aku takde pula gelisah bagai macam tu.

Ke sebab tak biasa tidur uma MIL aku tu ye. Tapi tiap-tiap minggu aku balik umah MIL aku takkan la tak biasa lagi kot. Masih runsing memikirkan masalah ni, setiap kali balik uma MIL aku mesti dia tidur terganggu tidur tak tenang sampai aku dan Mr. Bear pun jadi tak boleh tidur dan mengantuk setiap pagi.

You May Also Like

0 comments