Husna da kenal KFC

by - 9:07 PM

Hari ni parent aku bawa husna pi ngok peti ais then sebelah kedai tu ada KFC. Aku tny anak aku nk mkn ape?? Terus dia ckp 'ayam' lari terus ke KFC smbil jerit 'MAMAM, MAMAM'.

Baru semalam Mr. Bear da pesan makan KFC tak bole selalu tapi dalam minggu ni je da dua kali makan KFC.. Sebab x sempat mak masak. Aku pn tgh sarat x larat nak masak nak beli brg kat kedai lagi.

Ayah cepatlah beli peti ais ku dah tak sanggup tunggu lagi.

You May Also Like

0 comments