Keratong Trip

Kali ni aku melawat Keratong sebab ayah aku ada gathering dengan ex group Polis dia. Memang ramai gile lepas tu ramai juga yang dah meninggal dunia. 

Kitaorang bermalam kat rumah adik aku kat Bahau sebab tempat dia memang dekat dengan rumah adik aku, ayah aku cita dulu masa aku kecik-kecik dia pernah bawa aku naik keta dari JB sampai ke Keratong ni diam je aku tak mengelenyar langsung. Kira budak baik la aku ni dulu kekekeke

So sementara menunggu ayah aku berjumpa dengan kawan-kawan dia aku jagalah anak aku. Dia main-main kat dalam dewan Polis tu sebab tempat gathering tu kat balai polis. Lari sana lari sini anak aku dengan aish pastu main kejar-kejar orang semua ingat anak aku dengan aish kembar sebab sebaya pastu sama besar. Kiut je tengok. Kiut ke?? Gambar tak sempat nak snap sebab aksi kejar-mengejar sahaja telah menyebabkan aku kesemputan. Masa ni Mr. Bear tak ikut dia kena keja jadi aku jelah yang ikut mak aku.

Gambar kat bawah ni masa ktorang berhenti lunch dulu kat Marrybrown, first time juga Husna main kat dalam ball pool. Main duk tepi je sebab takut punya pasal. Aish relaks je terjun dalam tu. Hehehe sian anak aku semuanya first time. 



0 comments