Kursus English Comunication

by - 3:11 PM

Kursus ni dianjurkan oleh Ibu Pejabat aku. Nama tempat ni Teluk Dalam Beach Resort, Pulau Pangkor, Perak.

Ni kali kedua aku pergi. Kali pertama dulu aku pergi masa Induksi Khusus Tahun 2005. Seronok gak la, ada tempat barbeku, pastu malam-malam ada orang nyanyi secara akustik lagu-lagu ala pantai gitu. Terasa macam ada kat Hawaii la pulak. Dulu tak de pun semua tu.

Kali ni aku tak merayap sampai ke Pekan, kalau dulu aku merayap sampai ke Pekan jalan-jalan.

Kalau ada peluang lagi, aku nak bawa family aku ke sini. =)

You May Also Like

0 comments