Setengah Hari Mengedit Blog

Hari ini aku curi tulang habis-habisan. Teruk kan??? Sebab malas nak buat kerja, boleh tak gitu?? Yela kerja pun sikit-sikit je lagi tinggal pastu selesai. Aku da selesai rekod surat tinggal edar je. Nak berjalan mengedar pun malas wei... Da sarat ni serba serbi malas. Kalau da duduk malas nak bangun kalau dah bangun malas nak duduk.

Jadi aku da tukar template aku kepada yang lebih canggih sikit. Dapat free je pun dari nymfont.com klik sini untuk contoh blog aku la sini.

Credit to nymfont.com

Sangat simple, warna menarik dan yang penting PERCUMA!!! Yela dah berapa lama aku mengodek-godek google dan juga try juga buat template sendiri tapi sejujurnya aku memang tak pandai. Jadi lebih baik aku cari yang da siap dan yang cantik dan tidak lupa yang percuma. 

0 comments