Husna dan Play Dough

Minggu lepas aku bawa Husna ke Jusco Bukit Indah, pergi dengan adik aku sekali sebab nak amik CD frozen yang aku menang masa beli cite frozen kat astro.

So dalam perjalanan separuh perjalanan dia ok lagi tapi masuk separuh lagi dia melalak sakan kat dalam keta tu dan aku pun tak pasti kenapa. Tapi aku buat hati kering bia je sampai je kat jusco tu trus dia diam n menjadi happy seperti xde ape berlaku.

Ok pas da amik cd tu aku bg la dia main permainan yg mmg disukai budak tp sgt x digemari ibu bapa sebab merabakkan poket mak bapak ni.
Jadi mase aku ajak dia pi tmpt lain mcm nk pengsan dia nangis tapi aku jalan je trus smpi masuk daiso dia jmpe playdough. K da happy la da lupe sekejap pasal mainan.

Da dpn daiso tu ada kedai buku da dia masuk situ plak xnk kua jd aku kena la dukung smpi masuk keta. Boleh dikatakan aku masuk jusco tu x smpi sejam la.

K da smpi uma ok lg main play dough tu tp kelmarin boleh pula dia try rase play dough tu. Aku tau dia kaler2 n bau mcm sedap je tp mmg cuak la xbole nk larang da dia da telan pn. Nasib baik playdough tu dr tepung n air je tp pd aku still bnda kotor kn da main kat lantai bagai masuk mulut plak.

Husna oh Husna....


0 comments