Slip Ujian Muet Da Keluar

by - 4:57 PM

Beberapa hari lepas majlis APC, sementara menunggu majlis dijalankan wajiblah ada acara raptai dulu. Jadi sementara dorang nak setting sana sini aku pun check la slip ujian muet dah keluar ke belum. secara rasminya slip dah keluar dan aku sangatlah cuak, walaupun sebelum ni aku dah amik MUET dan dapat Band 4 (yup aku tau hebat sila jangan nganga besar2, riak tak???) Aku pun xtau macamana boleh dapat Band 4 walaupun aku rasa English aku xde la sepower ranger tu pun.

Jadi tarikh dah keluar ujian speaking pada 16 Oktober 2014, ujian writing, listening dan reading pada 8 November 2014 bertempat di sekolah lama aku. 

Aku tanya dengan anak jiran sebelah yang kebetulan aku terserempak masa nk joging semalam, tanya dia siapa yang biasa attend, dia kata orang putih pun ada, alamak takut mak nak bila dengar, ok sila jangan cuak. 

Seperti Mr. Bear kata sila study, walaupun English awak bunyi jawa tapi bolelah dari tak reti langsung kan. 





You May Also Like

0 comments