Zoo Malacca, Malacca Trip

by - 7:02 PM

Entri kali ni aku nak cerita sikit pasal pengalaman aku dan ank2 ke zoo melaka. Da holiday melaka takkan xnk pi zoo melaka kan. Tempat wajib datang kalau singgah ke melaka.

Harga tiket masuk bagi dewasa sebanyak rm15 untuk kanak2 x sempat plak nak ngok brape hengget. Utk kanak2 6 tahun ke atas je dia kenakan bayaran kalau takat budak 2-3 tahun FOC je.

Adik aku awal2 dah remind ktorg bawa stroller sbb nk jln jauh. Kalau naik tram kena baya rm15. Kalau naik golf cart rm100 ye. Nk gamba dgn binatang n bg mkn kat binatang pn dia kenakn caj hokey. Pandai sungguh zoo ni memerah poket mak n bapak yg dtg zoo ni.

So aku da ready dtg dgn pki sport shoe lg takut sakit kaki pny pasal. Bila da ada ank kecik ni dlm beg wajib ada mknan ank2 la sbb konpem kelaparan. Kalau x bw bole beli kat dlm zoo gak mcm2 mknan ada yop.

Ank2 aku x excited pn takut adalah pdhal kalau ngok kat tv mcm beria sgt kan bila ngok real masing2 takut.

Jd bnda ni akn jd memori aku n family kami nnt ank da besa bole datang lg.

You May Also Like

0 comments