Misi Mencari Barang Rumah


Disebabkn kami dah duduk rumah asing jadi kenalah cari barang rumah. Antara barang yang dah dibeli peti sejuk n thermos pot. Ni je yg penting skang ni. Barang lain bole tangguh amik dulu sbb uma mak dekatkn n aku masih dlm cuti jd washing machine beli lepas da pasang pago n buat paip.

Tema jenama harini Panasonic sbb dua-dua barang brand tu.
Mula-mula aku nak beli fridge Sharp je yg biasa tapi dah salesmen tu beria promote Panasonic sbb ada invertor dan jimat elektrik katanye so aku follow jela. Lagi satu fridge ni yang sejuk beku kat bawah, yang biasa Kat atas. Kalau parent aku tak berkenan pattern macam ni tapi sekali sekala ubah selera dan try benda baru bolehlah.

Mr. Bear cakap ni hadiah hari jadi kekeke bolehlah aku tak kisah sangat janji hado

0 comments