Kurap atau Virus?

by - 1:23 PM

Baru-baru ni Husna dijangkiti penyakit yang aku tak tau penyakit apa. Sebab benda tu ada kat hidung dia je. Dia bintik merah pastu masak jadi nak menanah dan pecah jadi berair dan menjangkit kawasan lain dekat muka dia pula. 

Encik suami kata mungkin chicken pox tapi aku pun tak tahu. Dah bawa jumpa doktor tapi nampak macam dia kering pastu jadi balik.

Apekah yang berada di muka Husna ni sebenanya??? Please pergi jauh penyakit janganlah menjangkiti muka anakku yang cantik itu. 

You May Also Like

0 comments