Projek Bebola Daging dan Wedding Pasha dan Ila

by - 5:24 PM

Semalam aku test buat spageti meatballs, kalau ikut resepi aku sendiri pasta nye aku x letak lada, sebab aku rasa lada tu akan menghilangkan rasa pasta aku. Meatballs aku ikut resepi buku. Keras gile nak ambil gambar pun malu rasanya, yang penting aku belajar dari kesilapan. Projek seterusnya buat chocolate cake plak kikiki 

Jadi semalam aku masak masin, ari sabtu aritu pun aku masak ikan dan sambal telur pun masin gak, ape kena la dengan lidah aku ni aku pun tak tahu kalau tawar tu tawar bebenar kalau masin tu masin bebenar, bilalah nak masak sesedap rasa ni. 

Semalam juga adalah majlis menyambut menantu bagi Pasha dan Ila diadakan di Sangkar Kristal, gambar tak sompek nak amik da ada handbag ni memang xdela nk bergambo2 bagai lagi.

So mase ktorang lambai2 kat pengantin, Pasha dan Ila panggil ke meja makan berdamai, macam segan pun ada sebab kami je yang muka tak malu menonong jumpa pengantin heheh pastu kamera man sempat la snap2 gambar kami bertiga kikiki tumpang glamour jap mak Jemah ye.. 



You May Also Like

0 comments