Hmm born to be a leader???

Semalam budak opis aku mengira tarikh lahir aku kemudian dapatla nombor2 ajaib ni, salah satunya mengatakan aku dilahirkan untuk menjadi pemimpin dan bidang yang sesuai dengan aku sebenarnye kesihatan, hahaha yg tu x mungkin kot sebab aku da give up science sejak aku amik diploma secretary ni. pastu ada tulis aku kedekut and boros, otak aku penuh dengan idea, aku sesuai wat bisnes gak, aku xble ada bisnes partner sebab aku selalu x sependapat dengan orang, aku x suke orang ubah keputusan aku, aku gak kategori orang degil, aku sesuai jadi orang tengah (aku perasan gak yang tu), aku bijak mengatur langkah, aku ni tricky orangnye, hmm aku pun x ingat ape lagi. so arini most of my officer semua xde kat opis, intenet plak kejap2 padam2 so aku nk update semua blog2 aku pun payah =0 so aku sempat siapkan claim bos aku, update jadual dia, taip surat and macam2 lagila. sok aku kena beli penyapu gak, bilik aku da macam tong sampah da ni, kotor tahap cipan da ni, ramai da yg komplen plak tu so kena la kemas kn gak. malam ni tido sorang lagi mintak2 la aku ble tido coz semalam xble tido sebab terjaga huhu dengar anjin menyalak2 takutnye....

0 comments