Program Diet Aku

Disebabkan aku bercadang untuk turun at least lagi 7 kg maka dengan itu aku pun melancarkan program diet sendiri. Antara sebab kenapa aku kena diet

> Baju da terasa ketat 
> Sua lama suma da terasa sendat
> Bawah dagu da start mengelebeh

Buat masa ni aku control pemakanan je dulu then baru nk wat senaman., sebab nk wat senaman pun x sempat je skang ni.. 

Breakfast aku makan fitness cereal perisa buah-buahan pastu aku amik supplemen shaklee Lecithin dan juga Alfafa untuk memastikan bekalan susu aku mencukupi. 


Lunch plak aku makan nasi, sayo n ikan or ayam mana-mana yang berkenan di hati tp tu pun aku pastikan aku amik satu mangkuk je nasi x lebih.


Dinner aku makan buah n minum air je.. aku rasa x lapa da waktu malam skang maybe sebab aku sekat tekak aku. Kalau ikut nafsu makan memang nk makan je non stop lagi2 bapak aku masak memang marvelous abis

 

0 comments