Program Diet Aku

by - 8:35 AM

Disebabkan aku bercadang untuk turun at least lagi 7 kg maka dengan itu aku pun melancarkan program diet sendiri. Antara sebab kenapa aku kena diet

> Baju da terasa ketat 
> Sua lama suma da terasa sendat
> Bawah dagu da start mengelebeh

Buat masa ni aku control pemakanan je dulu then baru nk wat senaman., sebab nk wat senaman pun x sempat je skang ni.. 

Breakfast aku makan fitness cereal perisa buah-buahan pastu aku amik supplemen shaklee Lecithin dan juga Alfafa untuk memastikan bekalan susu aku mencukupi. 


Lunch plak aku makan nasi, sayo n ikan or ayam mana-mana yang berkenan di hati tp tu pun aku pastikan aku amik satu mangkuk je nasi x lebih.


Dinner aku makan buah n minum air je.. aku rasa x lapa da waktu malam skang maybe sebab aku sekat tekak aku. Kalau ikut nafsu makan memang nk makan je non stop lagi2 bapak aku masak memang marvelous abis

 

You May Also Like

0 comments