Humaira Pada Hari Kesepuluh

Hari ini Humaira genap 10 hari. Misi datang check untuk timbang berat Humaira dan juga check kuning dia. Semalam aku pergi ke Klinik Kesihatan Masai untuk check jaundis Humaira Alhamdulillah turun 9.8 dari hari kelmarinnya 11.7 bacaan nya. Bersyukur sangat harap2 Humaira cepat sihat dan hilang jaundis dia.

Aku agak risau tentang lekuk di bahagian depan kepala Humaira dia lembut macam ubun-ubun. Aku minta misi check apakah benda tu. Dari apa yang misi cakap sepatutnya ubun-ubun hanyalah sebesar 2 jari tapi yang ada di atas kepala Humaira adalah lebih dari itu jadi dia minta rujuk dengan doktor Klinik Kesihatan sebab dia pun x pasti kenapa besar sangat Humaira punya ubun-ubun.

Jadi tunggu jela keputusan esok. Hari ini Humaira timbang berat dia ada 2.6 Kg. Mas lahir 2.56 naik 40 gm jadilah maksudnya susu badan aku cukup untuk buat anak aku naik juga =0

Sok maybe Humaira akan ditimbang lagi =)

0 comments