Husna Belajar Kongsi Makanan

Husna sah belajar kongsi makanan dengan orang sekeliling termasuk pembaca berita kat tv.

Uma mak aku tv flat skrin besa (berlagak siot) jadi bila orang baca berita memang sebesa2 tidaklah muka dia mat skrin tv tu. Anak aku ni pantang nampak mulut orang mesti nak disua semua makanan yang ada kat tgn dia.
Jadi masa tu dia tgh makan honeystar, dia boleh tanya pemberita kat tv tu 'nak, nak, nah aumm... dap... ' adoi saba jela aku... mmg abis penuh tapak tgn dia jela kat tv tu.

Tu belum lg dia buat tv mak aku tu mcm ipad duk tekan2 kat tv tu...
Cakap pasal kongsi makanan. Dia duk sua adk dia makan. Aku cakap dengan dia


'Adk xde gg lg mcmane dia nk kunyah honeystar tu'

Jadi setiap kali dia nk bg adk dia, dia ckp kat adk dia.


'Adk xde gg, xbole mamam'

Mcm nk pitam aku mmg xbole lepa la bia la husna makan depan aku kalau bia dia dgn adk dia bole tcekik mkn adk dia..

0 comments