Waiting For The Key.....

by - 2:16 PM

Yup x saba rasenya nk pindah uma sendiri =) jadi akan berhenti la segala ketidak puasan hati dan ketidak adilan yg berlaku di uma aku tu.. sakit mate aku ngok dia yg duk mengular x wat ape2 dari keja uma smpi bekerja mencari rezki, keja dia mengadap komputer then kua utk makan n buang air je.. ntah nk idup mcm tu smpi bile pn xtau.. aritu ada org suruh aku kemas bilik dia tp aku sengaje wat2 lupe coz aku x sanggup nk kemas bilik dia.. serik aritu aku kemas sekali mase ada orang nk tido bilik tu aku kemas, dgn baju sepah2, dgn asap rokok + abu rokok, aku x sangke ada gak org ble idup dlm bilik kotor mcm tu... dia ingt uma tu ada maid ape.. yela dia wat ibu dan bapa sendiri maid tukang basuh baju, tukang kutip baju, tukang kemas then bg alasan xnk wat semua tu coz dia bg alasan 'untuk ape wat sume tu xde faedah' nasib la ko anak org lain n mak ayah ko sayang ko sgt kalo x da lama kena sepak terajang dgn aku, skang aku ble saba lg tp kalo aku da ilang saba aku tampar je muke dia tp sebab nk jage perasaan orang so aku diam jela... so nk senangkn ati aku, aku nk pindah dari situ kalo ble xnk ngok la muke dia lg, menyampah pn ada, kesian pn ada.. bab makan minum x yah nk cite la aku beli ape sume x sempat nk rase punye la sbb dia malam2 kua jumpe member2 dia pi hangkut suma makanan yg ada kat uma, itupun ble dikate xde kebebasan, errrgghhh geram aku dgr.. ada orang plak bile aku ckp skit pasal dia, dia mara kate jgn campur tp suruh aku tego, mcmane aku nk tego kalo da perangai x makan saman macam tu, nyusahkan idup orang je, sok kalo mak ayah ko xde jgn harap aku nk bela ko... xtau nk gelar ape lg da geram tahap cipan da neh.. dia sedap berjalan kite plak kena kemas bilik dia, kadang2 kesian kat mak ayah dia tp da mak ayah dia pn manjekan sangat jadi macam tu la.. moral of the story, anak ni x ble bg muke sgt, nk duit bg duit, nk tu bg nk ni bg, pastu ending dia pijak kepala blk... HARAP2 ALLAH BG PETUNJUK SKIT KAT ANK MCM TU...

You May Also Like

0 comments