Ego seorang lelaki...

Pagi ni aku memandu macam biasa lar pkul 6.45 pagi da keluar rumah.. nantoknye... Sepanjang jalan aku tersenguk2... Pagi sebelum keluar sempat gak aku mengemas2 almaklumlah laki aku tukang serak je.. kemas tarak reti.. Bersambung balik kat cite drive, sampai di simpang sekolah convent tu aku da bagi signal ke kanan sebab keta di line kiri ni sume tehegeh2 nak masuk kiri padahal aku nk terus... so sebelum aku masuk tu aku da nampak keta PAKCIK ni jauh lagi jadi aku pun masuk.. tapi tiba2 dia hon aku and beam2 aku plak, apsal plak x puas hati ke pakcik ni.. xnmpak ke aku da bagi signal?? aku rasa dia nampak tapi buat2 x nmpak... pastu da lepas traffik light tu dia x puas hati rase macam nk potong2 aku, yela aku nmapak keta dia ke kiri ke kanan macam nk terberak je cara bawa keta tu, pastu aku pun bawa jela sampai ke tempat parking... lepas je pakcik tu parking dia terus datang kat keta aku n mara2 aku.. aku diam jela wat dek malas nk cari gaduh kang x pasal2 je aku laser yg macam2... Ego lelaki tula kan xnak bagi laluan kalo orang nk masuk laluan pastu kalo kite masuk jalan dia mulala hangin satu badan.. padahal aku masuk laluan cara berhemah tu.. nampak sangat PAKCIK tu x puas hati keta aku yg jalan dulu bkn keta dia... POKCIK... POKCIK...

0 comments