Dilema Pengasuh

by - 10:54 PM

Tiba-tiba malam ni boleh terfikir nak hantar husna da baby yang bakal dilahirkan ni ke mana.

FIL aku da offer nak jaga kalau xde orang jaga tapi aku agak kesiankan dorang nak jaga dua skali serentak.

Nak upah maid tak mampu pula lagipun FIL aku mesti tak selesa. Agaknya ada tak maid yang datang urus rumah waktu siang je?? Macam housekeeper. Datang jam 7 pagi balik jam 5 petang.

Tugasnya hanya mengurus rumah macam mengemas, membasuh, melipat baju dan memasak. Ada ke housekeeper macam tu kat Malaysia ni?? Yela sebab zaman sekarang ni lebih ramai penipu dari yang jujur. Kerja pun ramai nak kerja senang tapi dapat gaji besar.

You May Also Like

0 comments