Persediaan Bersalin

Sebagai persediaan bersalin aku beli apa yang patut je la xde lah membazir-bazir sangat.

Antara item yang aku beli 

* Beg Pam + Cooler Bag (Sebab beg lama aku da tercabut butang)
* Botol susu ibu (12 bottle RM35 beli kat faboulous mom shop)
* Breast Pad
* Home and Car Warmer (Snowbear Punya)
* Pump Shield (Tukar sebab yang lama dah kusam)
* Krim Panas
* Multivitamin (Shaklee B Complex and Vitalea Je)
* Minyak Urut Cap Unta (Order dengan adik aku)
* Param Pilis  (Order Dengan adik aku)
* Mandian herba baby (Cap TYT)
* Mandian ibu (Cap Tyt or Bapak aku preparekan)
* Disposal Panties 
* Bantal baby
* Bra Menyusu 
* Tuala Mandi baby
* Tuala kecik baby
* Barut Tambahan
* Bedung Baby
* Stokin Ibu

Barang Sedia Ada

* Pam Spectra 3 
* Baju baby 
* Stokin
* Booties
* Besen Mandi
* Toiletries Baby 
* Barut
* Bedung ada Hood
* Baby Carseat
* Kain Batik
* Tshirt Ibu
* Multivitamin Shaklee (Yang lama punye ada sikit)
* Virgin Coconut Oil (Guna Brand It Works dari sebelum aku ngandung husna benda ni)
* Bengkung Moden and Tradisional (Yang lama dan mak aku punye)
* Bantal peluk baby
* Blanket Baby
* Baby cot set
* Pampers
* Stroller (Bakal upgrade nxt year)
* Baby cot


Rasenye tu jela kot.. 


0 comments