Cuti Tanpa Gaji

by - 8:37 PM

Semalam aku tepon pn nurul tanya pasal cuti aku bila aku bole stat. Officially dia cakap cuti aku tak lulus lagi tapi biasanye xde masalah n akan lulus. Kalau iktkn mulai esok cuti aku akan bermula sebab dia xbole terputus walau sehari tapi hq aku maybe tak berapa arif tentang cuti ni n dorang minta aku amik cuti rehat tak pn kerja dulu yang mana bertentangan dengan ape yang aku blaja dulu.




Tapi tak pelah aku pun tak nak pening2 kn dorang dengan masalah aku. Yang penting aku nak cuti yang lain dorang pk la sendri maybe macam selfish bunyinye tapi aku kena pk anak n suami aku dulu buat masa ni.

You May Also Like

0 comments