Misi 2014 Yang Berjaya Dicapai

by - 9:51 PM

Nampaknya tahun 2015 bakal menjengah kita tak lama lagi. Sekejapnya masa berlalu macam baru je masuk tahun 2014, masa tu aku tengah taip LNPT bos aku bagi tahun 2014 dan tak sabar nak cuti bersalin.

Setahun sudah hampir berlalu. Maka dah tiba masa lihat balik apa yang telah aku capai bagi tahun 2014.

- Melahirkan anak kedua.
- Permohonan Cuti Tanpa Gaji selama 365 hari diluluskan
- Pengalaman tinggal di Kuala Lumpur
- Pengalaman menjadi suri rumah
- Menerima APC bagi kali pertama
- Menjaga anak secara sepenuh masa
- Duduk dirumah sewa sendiri
- Berani komen kat wall Cik Jiji 
- Humaira Fully Breastfeed

Nila antara perkara yang aku dapat capai bagi tahun 2014. Antara benda yang tak berjaya dicapai.

- Husna potty training
- Pandai memasak


You May Also Like

0 comments