25 Thing Every Mom Says Every Day

by - 1:47 PM

Ini adalah benda wajib aku akan hampir setiap hari dengan anak-anakku

1. Tak Boleh

2. Kejap Eh

3. Tanya Walid Dulu

4. Selipar Husna mana?

5. Telefon tu sapa punya, Umi kan.... Jadi bagi balik kat umi.

6. Da simbah ke belum?

7. Da wash hand?

8. Kemudian atau nanti ye

9. Makan jelah apa yang ada ni Husna.

10. OOOooo, betul ke?

11. Husna da salam baba belum?

12. Humaira umi tak faham apa Humaira cakap 

13. Humaira jangan masukkan tangan dalam kipas

14. Humaira jangan masukkan benda tu dalam mulut!!!

15. Jangan jerit-jerit boleh...

16. Pergi "B****K" dalam toilet

17. Husna / Humaira nak shishi bagitau umi k.

18. Humaira jangan panjat kerusi atok tu

19. Husna dengar tak umi cakap apa???

20. Haa, teruskan lah buat tak nak dengar cakap umi kan....

21. Ni last eh...

22. Husna buat apa dalam tu??

23. Husna jangan merengek boleh tak....

24. Hmmmm.. Mmmmmm

25. Umi sayang Husna / Umi sayang Humaira....


You May Also Like

4 comments