Siapa Dalang Agaknya Ye??

by - 3:29 PM

Tiba-tiba teringat pulak game cari siapa dalang mase aku kursus dulu, skang ni pun aku berada di situasi yang sama yang mana tak tahu siapakah dalang di dalam pejabat ni, muka semua nampak baik sopan2 belaka tapi perangai sebena tak tau mcmana. Walaupun da lama kerja kat sini tapi masih tak boleh nak mempercayai siapa2 lagi, kadang2 depan cakap baik blakang bergosip sakan.

Tu blum campur yang kat depan nampak macam takde ape2 tapi dalam diam2 ada apa2. Hai susah ni sampai bila pun tak boleh nak teka sape Dalangnya.

You May Also Like

0 comments