Sunyinya Pejabat Ni

by - 3:20 PM

Hari ini pejabat aku da macam kat tanah kubur senyap sunyi je, bos xde, bahagian PSM plak terlibat dengan  taklimat N11 naik S17, bahagian operasi 1 terlibat dengan bengkel kik yang tinggal kat jedot sorang je, bahagian operasi 2 pulak terlibat dengan majlis ADS kat KKLW yang bos aku attend arini. Bahagian kewangan semua ada la kecuali kak kenit and the queen (katenye cuti sakit, iyo kan jelar ntah btul ntah idak)

Mula-mula rasa aku macam nak pi tapi malas la pulak lebih baik aku duk opis kemas bilik aku yang da macam tongkang pecah ni, barang da la banyak ntah ape aku simpan dlm bilik ni banyak2 barang n kertas ni.

Opis ni agak2 kalo aku karaoke kuat-kuat pun xde masalah la kot da xde orang da macam mase dekat-dekat raya pulak sunyinya....


You May Also Like

0 comments