Bila Jatuh Cinta Lagi

by - 10:33 PM

Ape ingat org bujang je ke yg ble jatuh cinta org da kawin pn ble jatuh cinta lagi tp bukan dgn pasangan mereka tp dgn org lain. Soal hati dan perasaan susah nak diramal. Kalau jatuh cinta dgn pasangan tu lg bagus. Berkat perkahwinan, lagi2 yg da kawin berpuluh2 tahun. Tapi kalo seseorang tu jatuh cinta dgn org yg bkn pasangan halal mereka mcmane tu??? 

Benar kata mr bear lelaki bila sendirian mudah kesunyian sama gak dengan kata member aku yang cakap benda yang same kalau boleh rajin2 la mesej suami jangan sampai dia cari lain sebab lelaki sangat mudah sunyi. Bagaimana dengan perempuan plak?? Perempuan pun sama gak, bila suami sibuk bekerja atau sibuk dengan awek lain mestilah perempuan pun kesunyian gak, bukan mudah menjalin hubungan. 

Tapi kalau boleh elakkan menjalinkan hubungan dengan hak orang terutama suami atau isteri orang sebab nanti yang menderita kamu2 juga. Sebab benda macam tu biase nye tak kekal lama. Allah dah tentukan setiap manusia di muka bumi ini tidak ada yang akan sendirian, semuanya berpasang-pasangan.









You May Also Like

0 comments