Harum Malam Legacy Secret

Kalau dengar nama produk ni macam seram je kan. Aku dah lama nak try makan benda ni tapi masa tu was-was lagi. Aku baru try dua kali je makan itu pun skip-skip. Tak istiqamah betul kan. Jadi tak boleh nak komen dulu apa perbezaannya. Aku try pun sebab adik aku try. Katanya boleh hilangkan bau badan jadi aku nak try la. Rasanya boleh tahan la macam minum air ros dan dia tak pekat sangat sampai melekat kat tekak jadi minum sedap macam minum jus ros.

Tapi kalau ngok ramuannya katanya ada lobata jadi bagi mereka yang ada masalah cyst atau fibroid aku tak cadangkan makan sebab lobata merangsang cyst itu jadi lagi besar.


Ramuan :

Ekstrak Ros, Sirih, Buah Tin, Kismis, Madu, Goji, Limau Purut, Kayu Serapat, Buah Delima, Manjakani, Pueraria Lobata, Pueraria Mirifica.

Cara Makan :

Sehari minum 2 kali sebanyak 20 ml setiap kali minum

0 comments