KOICA AARDO Invitation

So sehari sebelum cuti mingguan bermula kebetulan aku tergerak nak check emel sebelum balik sebab khamis kat Johor ni by 3.30 Pm da balik dah. Makanya aku pun check la emel aku dan emel bos. 

Dan alangkah terkejutnya aku apabila dapat emel dari KOICA ni sebab memang aku ada applykan untuk bos aku bulan lepas. Walau dapat info last minit dari Kementerian dan Jabatan kat HQ tapi aku percepatkan lah juga isi borang semua dengan tulisan aku yang macam haram jadah tu sebab bos aku x sempat nak tulis dia sempat sign je yang lain semua dia bagi info lalu whatsapp.  

Tu pun nasib baik med check up aku sempat rush bos aku buat setiap hari n malam pagi petang aku whatsapp dia n nasib baik dapat buat. Dengan kejar HQ n hantar borang nasib baik semua lalu emel kalau pos aku rasa memang tahun depan la baru apply lagi.

Tapi tula orang kata da tertulis rezeki bos aku agaknya. 

Muka bos ada senyum tapi hati runsing lah sebab dia kena siapkan paperwork dia. 

Hahaha takpe bos kan English Power Ranger macam PA dia.

Nasib baik skill English aku tu ada la power skit kot tapi aku rasa orang Kementerian baca mesti gelak2 tau ni mesti ayat PA bukan boss. Lantakler janji hado k... Penat i perah otak yang da lama tak diperah ni.

Ok good luck bos jangan lupa periuk tanah yang saya nak kirim tu. Akan ku kirim gambo untuk mu ingat sampai dalam tido.


Kat Korea Je Hado Tau

Periuk Idaman Hati

0 comments